sobota, 18 kwietnia 2009

Handmadejki Dzieciom i nie tylko !!!


Handmadejki - fajne słowo ?


Wymyśliłam je na potrzeby akcji. Rękodzielniczki, Dekoratorki itp kompletnie nie pasowały mi do tego pospolitego ruszenia artystycznych dusz.
Stan na daną chwilę - 53 Ofiarodawczynie z Polski, Francji, Irlandii, Szwecji i Anglii !
A jaka różnorodność prac - kartki, albumy, bajeczne notesy, fotografie artystyczne, biżuteria, decoupage, haftowane obrazy, niewyobrażalne twory origami, albumy, lalki ...
Ale mam dla Was niespodziankę ! Do naszej akcji dołączyły Dzieciaczki z Fundacji !!! Też coś tworzą na aukcję, tylko jeszcze nie wiem co, bo to TAJEMNICA :)

Czy ktoś jeszcze się zastanawia ?
Nie dajcie się prosić, czekam na Wasze maile.

9 komentarzy:

elfik pisze...

Ciesze sie , ze akcja nabiera tempa. Dopiero co zalozylam blogatzn. dzisiaj, ale zamieszcze notke jutro.
buziaki wielkie, mla,mla mla,

annqaa pisze...

Piękna akcja:)

annqaa pisze...

Możesz przesłać mi adres? Coś nie widzę adresu mailowego;/

Pozdrawiam,
Ania annqaa
annqaa@wp.pl

moteczek pisze...

Z przyjemnością przyłączę się do akcji pomocy dzieciom i na ten szczytny cel przeznaczę jedną z moich prac. Mail już do Ciebie wysłałam. Pozdrawiam

Madzioza pisze...

Kochana adres mogę prosić bo już mam przygotowaną pracę na akcję! W następnym wpisie na blogu zaprezentuję co wydłubałam:)

Madzioza pisze...

Inqua, zapraszam po wyróżnienie do mnie na bloga:)

Jowita pisze...

Bardzo chcialabym sie dolaczyc do akcji, wiec prosze o adres na ktory moge wyslac cos od siebie.
jowbad@interia.pl

elfik pisze...

kochana, jestem juz u siebie. W week-end bede dlubac dla ciebie i dzieci

Fioletowe poddasze pisze...

Dziś wysyłam swoją cegiełkę. Zaraz wychodzę na pocztę. Mam nadzieję, że pomogę.