poniedziałek, 19 stycznia 2009

Już za chwileczkę, już za momencik !

Już jutro będę jeszcze bardziej szczęśliwą kobietą. Dlaczego ? Nie, nie chodzi o nowy ciuch, randkę z szarmanckim ciachem, czy kumulację w Lotku. Jutro wyjeżdżam do Krakowa !!!
Matko, jak ja uwielbiam to miasto. Wszystko będzie idealne:

1) Towarzystwo - Jedynak+Przyjaciel Jedynaka+Siostra Przyjaciela Jedynaka+ Mama Przyjaciela i Siostry Przyjaciela Jedynaka (czyli Ewcia)+ ja.
2) Środek komunikacji - pociąg ( uwielbiam jazdę pociągiem ).
3) Punkt noclegowy - ul. Bracka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jedziemy tylko na kilka dni, żeby Chłopakom i Mańce ( Siostra Przyjaciela Jedynaka, moja ulubiona Czterolatka) pokazać Gród Kraka.
Co prawda, Jedynak o Krakowie wie bardzo dużo, ale teraz będzie czas, by pogłaskać Pana Smoka, polizać ściany w Wieliczce, policzyć schody prowadzące do Zygmunta, wydać kieszonkowe w Sukiennicach, zjeść 1000 kalorii u Michalika, nakarmić gołębie na Rynku, poszwędać się po Kazimierzu.
Strasznie się cieszymy, fakt, że Przyjaciel Jedynaka i Mania mają gorączkę, ale profilaktycznie już mają zamówioną wizytę w krakowskim LIM'ie - nic nam nie przeszkodzi w tej podróży.
Krakowie, przybywamy jutro !

.

7 komentarzy:

Drycha pisze...

tak, tak, miłego wypoczynku
a później marsz do Fili!
bo już od ponad 1,5 miesiąca nie mogę pokazać prezentu z wymiany mikołajkowej -.-

Anitasienudzi2 pisze...

oj zazdroszczę -to moje ukochane miasto "młodości "
przybijcie piątkę smokowi ode mnie

rudlis pisze...

To życzę wspaniałej wycieczki, zwiedzenia wszystkich zaplanowanych miejsc i oczywiście prosimy relację z pobytu :)
Jak znajdziecie czas to wstąpcie do Collegium Maius na ul. Jagiellońską na wystawę "Świat Zmysłów" - tu szczegóły http://www3.uj.edu.pl/Muzeum/zmysly.html

pasiakowa pisze...

Uaaa... zazdraszczam!
Kraków jest przepiękny. Zawsze wpadam tam na kilka godzin najwyżej - i za każdym razem odkrywam nowe rzeczy :) raz tylko była jakaś klasowa wycieczka ze zwiedzaniem wawelu ;) hihi :)

A tak poza tym - szalenie mi się podobają Twoje kartki z retro zdjęciami. Piękne i delikatne :)

ALEXLS pisze...

Ja tez z tych co rozkochani z pieknym Krakowie....
Jak zanjdziecie chwilke to koniecznie wejdzcie na Wieze Mariacka - widoki przepiekne, a pan, ktory wykonuje Hejnal lubi pozowac do zdjec:)
Zycze udanej wycieczki:)

coco.nut pisze...

zazdraszczam wycieczki! no ale baw się dobrze i niech żadne choróbska paskudne wam nie przeszkodzą!!!

Magda Łuczak Art pisze...

INQA! zapraszam do mnie po odbiór zabawy muzycznej :)