wtorek, 26 maja 2009

Już za chwileczkę, już za momencik ...

.

Zaczęło się końcowe odliczanie i pojawiły się obawy ... Czy wszystko się uda ? Czy dopiszą kupujący ? Czy nie będzie padać ? Czy ? Czy ? Czy ?
Pół pokoju wypełnionego kartonami z przepięknymi 303 ( stan na tę chwilę ) pracami !
Każda jest skatalogowana - ma swój numer i opis w moim magicznym zeszycie i w specjalnym pliku. Marzeniem moim jest sfotografować każdą "cegiełkę"... może dam radę ?
Od wczoraj pakuję prace w celofan ( brrr, to zgrzewanie ! ), aby były zabezpieczone, a jednocześnie dobrze widoczne - mordercza praca :( Chcę, by każda praca miała dołączony tag z nickiem autorki i Jej miejscowością ( chyba nie macie nic przeciw ? ).

Kilka dni temu miałam spotkanie z Panią Prezes Fundacji i Jej Współpracownicami ( cudowne Kobitki ), pomogą wyeksponować i opiekować się pracami :)
Na szczęście mam tez Asiulę, która wspomaga i doradza, a w niedzielę razem z całą familią i przyległościami pomoże mi ogarnąć to niesamowite przedsięwzięcie.Mam też Marcina - Pana Fotografa, który udokumentuje ten wyjątkowy dzień.

Dziś tylko tyle, uciekam do pakowania, całuję w serducho wszystkie Handmadejki !


.

7 komentarzy:

Rybiooka pisze...

Dasz radę , będę z Tobą duchem ;)
Rób zdjęcia - jak dasz radę w trakcie imprezy i pozdrów dzieciaki oraz ich rodziców !!!

Costa pisze...

Trzymam kciukasy za powodzenie całej akcji !

Joasiunia:) pisze...

Jej mam nadzieję,że dotrą moje kartki do Ciebie w piątek!!!

elfik pisze...

kochana, pewnie ,ze sie uda. Tez bede goraco o Tobie i o dzieciaczkach myslec.
Paczka jest juz w Polsce( moja), dzwonili do mojej mamy z prosba o Twoj telefon, zeby Ci dostarczyc jutro. Chyba Cie w domku nie zastali.podaj mi kochana Twoj telefon. Napisze Ci maila. Nie wiem gdzie najpierw zagladasz.

Monia-Benia pisze...

Trzymam kciuki , uda się uda :-)Czekamy na relację po niedzieli. Pozdrawiam

ushii pisze...

kurczę dopiero teraz dowiedziałam się o akcji! też bym chętnie dołączyła z moimi wyszywankami, ale chyba już za późno...

UNIKAT Karolina Karbowska pisze...

ja też mocno trzymam kciuki:) Na pewno akcja okaże się wielkim sukcesem:)))))))) Pozdrawiam Ciebie i inne Handmadejki:)))