niedziela, 30 listopada 2008

Mam Wspólnika !

tu tylko "pyliłam"

"Moc życzeń" i kropki wokół tarczy zegara są moje



Warsztaty w szkole się skończyły.
Ja i Jedynak w drodze do domu pojechaliśmy do sklepu uzupełnić zapasy kleju, kartonu itp.
Zjedliśmy pomidorową z makaronem Babuni.
Mama INQA zasiadła do swojego stołu ... i dosiadł się Jedynak. Moja Mała Chłopina odczuwała niedosyt ... (jakoś muszę sobie wytłumaczyć, że profesja prawnika wcale nie jest taka fajna)

Najpierw szperał w moich kartkach ... szukał inspiracji ... i znalazł !
Strasznie jestem z Niego dumna, jest dość dokładny, zresztą sami oceńcie ....

6 komentarzy:

Drycha pisze...

jeszcze scrapera wychowasz ;)

rudlis pisze...

No proszę, nawet mali mężczyźni mają satysfakcję ze scrapowania :)

Costa pisze...

Ja jestem dumna z Ciebie maj dirr i z Twojego Syncia... bardzo się ciesze , że masz takiego wspaniałego pomocnika! Buziakii dla Was skarby moje kochanee młłaaaa

Nowalinka pisze...

Fajne kartki!

coco.nut pisze...

Szczerze podziwiam!!! Naprawdę fajne kartki!!! Coś faktycznie w tych genach jest...

aneciacom pisze...

super karteczka, fajny pomysł teraz możesz na pomoc przy scrapach liczyć , bo to juz fachowiec jest ;-)