niedziela, 1 lutego 2009

Encouraged i reszta



Niesamowita i uzdolniona Mollik podarowała mi wyróżnienie - Blogger Heart !
Dziękuję Ci, jesteś niemożliwa !

1. Wyróżnienie powstało u Yoasi
2. Można je nadać 1-7 osobom
3. Nalezy zostawić wiadomość u wyróżnionych osób na blogu
4. Osoby wyróżnione proszone są o wypowiedzenie się na trzy tematy:
- Twoja pierwsza miłość
- Coś co sprawiło , że zamarło ci serce
- Przedmioty bliskie sercu.

Moje tajemnice :
Moja pierwsza miłość - Marcin. To była pierwsza prawdziwa miłość, zaczęła się w 5 klasie podstawówki, a trwała do I roku studiów ( ok, ok, z przerwami ).
Kiedyś był najlepszą partią w szkole, dziś bywa Panem Dziennikarzem.

Co sprawiło, ze zamarło mi serce - przedwczesna śmierć mojego Taty.

Przedmioty bliskie sercu - wszystkie pierwsze "rzeczy" mojego Syna ( pierwszy mleczak, kłaczek włosów po pierwszych postrzyzynach, pierwszy rysunek, itd )

To wyróznienie juz krązy jakiś czas po necie, nie mam kogo wytypować :(





Wór niespodzianek się rozsypał :)

Ta sama, szalona Mollik przyznała mi wyróżnienie I love your blog.
Bardzo, bardzo dziękuję !

A oto zasady przyznawania wyróżnienia:

1. Wstawić logo na blogu.
2. Wstawić link do osoby, która wyróżniła mój blog.
3. Nominować 7 kolejnych blogów.
4. Wstawić linki do tych blogów.

Teraz kolej na moje strzały, zapraszam Costę, Oliwiaen, Coco.nut, Mamajudo, Barbarellę, Mamutę, Nutkę.








Kilka dni temu sympatyczna coco.nut przyznała mi nagrodę :)
Bardzo dziękuję !

A oto, jakie są zasady przyznawania nagrody:

Trzeba uczciwie wymienić 5 rzeczy, od których jest się uzależnionym,bez których nie można żyć,a nagrodę przyznać kolejnym 5 osobom,których blogi lubimy lub odwiedzamy.

A więc ja, uzależniona jestem od ( kolejność przypadkowa ):
1. kawy
2. internetu
3. ludzi
4. błyszczyku w kolorze Rose arctic
5. książek

Muszę przekazać nagrodę dalej, tylko jak to zrobić, skoro większość dziewczyn już się wyspowiadała ?

Spróbuję zaprosić do zabawy :Mollik, monikęjacka, Rybiookę, Aniagry, Anitę22 .

.

5 komentarzy:

Rybiooka pisze...

Dziękuję za zaproszenie, ale ja juz się spowiadałam ze swych uzależnień ale lista duża :)

dziękuję za podpowiedź co do Pudru-TO DZIAŁA :) :)

MOLLIK pisze...

dziękuję za wyróżnienie, ja też zapraszam do siebie po kolejne dwa :)

Anitasienudzi2 pisze...

hyhy, dziękuję za wciągnięcie w te wynurzenia :P odwdzięczę się :P

Kingusia121 pisze...

Witam. Zapraszam do mnie na candy, jest duża szansa, że osobą szczęśliwą będziesz właśnie ty. Do wygrania m.in nowiutka biżuteria, którą niedawno, handmadowo stworzyłam. A TO WSZYSTKO NA
http://kolczykowy-raj.blog.onet.pl/. Pozdrawiam K.

MOLLIK pisze...

czekam na adres to pofrunie do Ciebie coś niespodziankowego :D