wtorek, 9 czerwca 2009

Arinka od Arine

( kliknijcie na fotkę, dopiero w powiększeniu widać, jak śliczna jest Arinka )
.


Jak każda szanująca się scraperka, szalałam na zlocie wśród stoisk z cudniastymi przydasiami, szalał i mój portfel :)

Wszystkie zdobycze są piękniaste, ale najpiękniasta jest akrylowa Dama z parasolką projektu niesamowicie uzdolnionej Arine !

Nie wiem, czy nie ujęłam Arince (tak sobie Damę ową nazwałam) pięknoty, umieszczając ją na mojej kartelusi, a jeśli nawet, to mam nadzieję, że tylko ciut :)


4 komentarze:

rudlis pisze...

Stempelek piękny, ale karteczka jeszcze piękniejsza :)))

minimysz pisze...

Cudności!

Olga Heldwein pisze...

gdzie tam ujełaś!! super jest kurde ze ja nie zanabyłam na zlocie takiej panci jakiejs ale ja to nie umiem tak ładnie kolorowac:(

Berberis pisze...

śliczna karteczka -a Arinka jest świetna....