sobota, 20 czerwca 2009

Czwórkowa zabawa

.
Do zabawy w "4" zaprosila mnie śliczna Costa

A więc zaczynamy:
4 miejsca, w których mieszkałam :
Warszawa-Bielany, Warszawa-Chomiczówka, Warszawa-Wola, Warszawa-Śródmieście

4 miejsca, do których lubię wracać :
Kraków, Jastarnia, port lotniczy w Warszawie ( odloty), mój DOM

4 ulubione potrawy :
lasagne ze szpinakiem, pasta z wędzonym łososiem, kaczka z jabłkami, pierogi z jagodami

4 potrawy, których nie znoszę :
wątróbka, sernik na zimno, torty, salceson

4 pasje :
Jedynak, scrapbooking, internet, podróże

4 miejsca, które bym zwiedziła, gdybym miała taką możliwość :
Japonia, Meksyk, Indonezja, RPA

4 seriale, programy, które lubię :
"Gotowe na wszystko" - z braku czasu na oglądanie tv, tylko jeden, obejrzany prawie hurtem z płytek, razem z moją przyjaciółką Ewą (to był niezapomniany babski weekend)

4 miejsca pracy:
szkoła, dom, kiedyś la Boheme i czasami plan zdjęciowy

4 rzeczy, które chciałabym zrobić, przeżyć :
safari, odbiór Nobla przez Jedynaka, rejs po Nilu, spędzić całe lato w Prowansji

4 ulubione filmy : "Piękny umysł", "Gladiator" (ta muzyka ! ), "Vicki Cristina Barcelona", "Ogniem i mieczem" :)

4 rzeczy, które robię po wejściu do internetu :
sprawdzam pocztę, przeglądam forum scrappassion, zaglądam na blogi znajomych, czytam newsy z kraju i ze świata

4 osoby, które zapraszam do zabawy, bedzie mi miło jeśli się zgodzą:
Brises,
Cynka,
Monikajacka,
Ania z poddasza

A na deser ... candy u Luny, z okazji 1 urodzin Jej bloga.

Candy zagadkowe i tajemnicze ...

Brak komentarzy: