poniedziałek, 8 czerwca 2009

II zlot scrapbookingowy


(zdjęcie pożyczyłam od Filki, reszta na Jej blogu)
Ale się działo !

Niesamowita impreza, niesamowita organizacja, niesamowite przedsięwzięcie.

Filencjo, jesteś bosssska !


Ogromnie się cieszę, że mogłam poznać buźki forumowych nicków: Asicy.p, Cynki, Oliwiaen, Ani_z_poddasza, Arine, Brises, Mzj, Kayli, Kreffcika, Joasiah, Slodqiej, Mamami, Finn, Rybiookiej, Kamaftut, Marszy, Bei, Kamilci, Nowalinki, Moniq75, Miako, Patis, Gizmo, Ciasteczka, Drapałki, Jagodzianki, Anai, Monikijak, Piekielnej Owcy, Ibiska i innych Babolców, które widziałam, ale teraz zapomniałam :(


Dziękuję Nelci za urocze plotkowanie, Agnieszce Annie i Mamami za dokarmienie Jedynaka, Rybiookiej za ciepłe życzenia i moralne wsparcie w fundacyjnych działaniach, Asicy.p za ciepłe pogaduchy i gorącą kawę, mojej Asi za boskie towarzystwo, Jedynakowi za cierpliwość !


Szkoda, że następny zlot dopiero za rok :(

Filemonku najdroższy, a może jesienią jakiś zlocik o numerze II i pół ? Pomogę !!!


3 komentarze:

Olga Heldwein pisze...

buehehe owce to w locie ale i tak mi bylo milo zupelnie cie nei poznałam a minełysmy sie kilka razy ;)

Joasiunia:) pisze...

Ach zazdraszczam spotkania...:) Może kiedyś...;)

Filka pisze...

hahahahaha zlocik powiadasz?
no spotkanko 2 dniowe się szykuje to jak sie ogarnę to napiszę :))
dziekuje za kwiatuszki, rozpieszczaja mnie na maxa :*
buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuziol ogromny :*