sobota, 13 czerwca 2009

Motyle w sercu


Arinka jako motyl

8 komentarzy:

truskawkaM pisze...

cudna karteczka :)))) i piękne zyczenie

coco.nut pisze...

zgadzam się całkowicie z Truski!!! śliczna karteczka i cudne życzenia!!!

Joasiunia:) pisze...

Ojej następna Arinka:D Qrczę aż się boję co będzie dalej:D Cudna!!!:)

MeridaZielona w Krainie Książek pisze...

ale cudniasta

Olga Heldwein pisze...

he he he arinki na dobre cie wciągneły ale dobrze dobrze fajnie ci wychodza to dłubaj.

A bardzo fajny uniersalny pomysł na zyczenia:)

Jowita pisze...

Motylkowa Arinka urocza, wspaniale polaczenia kolorow - pieknie jednym slowem.
Zajrzyj do mnie, czeka tam cos dla Ciebie

Arine pisze...

Ależ mnie zaskoczyłaś! Tyle cudownych kartek stworzyłaś...
w tak krótkim czasie(żeby nie było do rymu ;)
Już Twój blog dodałam do ulubionych, bo jestem szybka( skoczyłam z forum ) i ciekawa co jeszcze stworzysz :*

elfik pisze...

Makowa Panienka wysiada. Pieknie Ci kochana wychodza Arianki. Takie pozytywne, ze gebucha sama sie usmiecha.