piątek, 19 czerwca 2009

Udanych wakacji !

Mogę już pokazać kartkę, która została dziś wręczona Pani Wychowawczyni Jedynaka.
Nieskromnie powiem, że jestem z dziełka zadowolona. Udało mi się zrobić coś delikatnego, subtelnego, dokładnie tak, jak chciałam.

(po klinięciu na zdjęcie, uzyskacie powiększenie)




Świadectwa rozdane, mamy upragnione wakacje !

Wszystkim życzę bezchmurnego nieba, pierogów z jagodami, beztroski w hamaku, bezkresnych plaż, kilku komarów, odcisków od wioseł, hoteli z kwiatami w pościeli, przystojnego ratownika, wędzonej rybki, piegów na nosie, ciekawej książki na kocyku, gofrów z bitą śmietaną, taaakiej ryby, piachu na łydkach, lazurowej wody, słońca w kapeluszu, łagodnego lądowania, lekkiej walizki, bursztynowej opalenizny, rewelacyjnej zabawy !

6 komentarzy:

Filka pisze...

czyli w środę jestes w dziupli :>

Olga Heldwein pisze...

w diooopli jeeee tak tak inqu no musisz byc!!:D

jakie miłe zyczenie dziekuje za te pierogi z jagodami bo uwielbiam :))

karteczka bardzo subtelna i zwiewna!!:)

Rybiooka pisze...

Uuuuuuuu, ja za życzenia tez dziękuje ;)
choc wakacje to mam jakis czas hehhe
Ale smaka narobiłas na te pierogi hmmm

rudlis pisze...

Karteczka piękna, delikatna :)
Za życzenia dziękuję:*
Tobie życzę wakacyjnego lenistwa oraz dużo czasu na przyjemne rzeczy :)

Joasiunia:) pisze...

Piękna kartka!!!:)

steypu pisze...

piękna kartka! nawet na ślubną by się nadawała :) za życzenia też sobie, nieskromnie, podziękować pozwolę, a co ;p